2012-07-16

Hemoroid Basur Tedavisi


hemoroid basur tedavisi

Halk arasında mayasıl olarak bilinen hemoroid basur bir çeşit varis plağıdır. Hemoroid (basur, hemoroit) genellikle fazla oturmaktan, fazla acı yemekten, aşırı stresten ve kabızlıktan dolayı meydana gelir.

Hemoroid Basur beslenme alışkanlıklarına özen göstererek denetim altında tutulabilmekle.Hemoroit basur makat, yani anüs bölgesindeki toplardamarların varis gibi genişlemesi sonucu oluşur.
Hemoroid basur tedavisi ve korunma yolları
Tüm acı baharatların hemoroid basur üzerinde olumsuz etkiler meydana getirdiği biline bir gerçek. Hemoroid basur tedavisi için safran, nane, biberiye, dereotu, tarçın, kişniş, kakule ve gülsuyunun ise basur tedavisi için faydalı 
Bol bol su için. Yaklaşık günde 8 bardak.
Düzenli olarak egzersiz yapın.
Alkol, acı biber ve baharatlı yiyeceklerden kaçının.
Lif yönünden zengin besinlerle (meyve, sebze, kepekli ekmek) dengeli beslenin.
Öğün atlamayın, mutlaka kahvaltı yapın.
Kişisel tuvalet temizliğine dikkat edin.
Dar giysiler giymekten kaçının.
Sıcak yerlerde (hamam, sauna) bulunmayın.
Oturmayı gerektiren bir işte çalışıyorsanız her saat başı en az 5 dakika yürüyün. Otururken devamlı pozisyon değiştirerek anal bölgeye uygulanan direkt basıncı engellemeye çalışın.
Günde bir defa ve düzenli olarak tuvalete gidin. Tuvalette çok uzun süre kalmamaya dikkat edin. Kendinizi fazla zorlamayın.
Hemoroid basur tedavisi
Basur hastalığı bir diğer adıda hemoroid olan basur erken tedaviye başlanmadığı zaman hastalık ilerleyerek ameliyat masasına kadar gidebilmektedir.Tabiki yapılan amaliyatta pek çözüm olmamakta ve hemoroid basur tekrar nüfüz etmektedir.

Ameliyat sonrası sorunlar ortalama iki üç ay devam eder bu esnada ilaçlar, kremler, spreyler ile geçici olarak iyileştirilmeye çalışılır. İyileşme sonrası sorun devam edebilir ve tam olarak iyileşme olanağı yoktur.
'Keşke hekime gitmeden basur tedavisi olsaydı,doktora gitmeye gerek kalmadan ameliyatsız, basur'dan kurtulabilseydik' dediğinizi duyar gibiyim.
Endişelenmenize gerek yok çünkü böyle bir tedavi var.Üçadım yöntemi hemoroid basur tedavisi.

Üç adım yöntemi hemoroid basur için bitkisel tedavi ile kalıcı sonuç alınabilmektedir.Üç adım yöntemi, basur tedavisinde uygulanan ve tamamen bitkilerin karışımından oluşan bir tedavi yöntemidir. Üç adım yöntemi olarak bilinen bu yöntemin bitkisel karışım formülü  detaylı olarak verilmiş.

Basura kesin çözüm olan bu formül sayesinde ağrı, kaşıntı, yanma ve kanamayı tamamen sona erdirerek ve hemoroid basurun tekrar oluşmasını engelliyebiliyorsunuz.

Kendi evinizde uygulanabilen bu tedavi yöntemi, 60 gün para iade garantili olması güvenli bir yöntem olduğunun gösteriyor.
Bu Üç adım yöntemini öğrenerek ve evinizin rahatlığında uygulayın, basurunuzdan bir an önce kurtularak eski yaşantınıza ve sağlığınıza kavuşmanın keyfine varın.Üç adım yöntemi hakkında daha detaylı bilgi için tıklayın 

5 yorum:

  1. Hemoroid basur tedavisi için önerdiğiniz 7 gün yöntemi işe yaradı.Fakat tam iyileşme 1 ayı buldu

    YanıtlaSil
  2. basurdan kurtulmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle geçmiş olsun diyoruz.Basurdan sonsuza dek kurtulmak için bitkisel tedavi olan hemoroid 7 gün yöntemini özellikle öneriyoruz.Bu tedavi ile basurdan kalıcı olarak kurtularak eski yaşantınıza dönebilirsiniz.Detaylar>>http://basuraneiyigelir.blogspot.com/2012/12/7-gun-yontemi-nedir.html

      Acil şifalar dileriz.

      Sil
  3. ameliyat kesin çözüm değil diyenler lütfen sırf ürününüzü satabilmek için böyle bir yalan söyleyerek insanların sağlığı ile oynmayınız. böyle bir sonuca nerden ulaştınız elinizde ne tür bir veri var. 10 yıl çektim ben bu illeti ne yaşadığımı ancak yaşayanlar bilir. en az 6-7 çeşit bitkisel ürün kullandım ama hiç bir faydası olmadı. ameliyattan da korkuyordum ama artık dayanamaz hale gelince yeter artık dedim ve ameliyat oldum. ilk gece çok ağrıdı, üç gçözümdür. ben mardinde mardinpark hastanesi genel cerrah hüseyin bağcıer de ameliyat olduün devam etti ağrılar, bir ay sonra normale döndü.15 ay geçti hiç bir sıkıntı yaşamadım, tekrarlamadı.eğer artık meme yapmışsa ve kanama oluyorsa kesin ameliyat . isteyen sorabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıcak altına yatmadan doğal bitkisel yollarla iyileşmek varken neden bıcak altına yatalım ki.biz ameliyatsız bu sorundan kurtulmak istiyoruz

      Sil

Basura ne iyi gelir